Men bara om min älskade väntar...

Ja, idag blev jag väckt av någon som stod och borrade så det dånade klockan åtta. Jag blev så jävla förbannad, flög upp och ser att det är Olof som står och snickars på balkongen! Haha. Han sa att han såg allt adrenalin på mig men jag höll mig ganska bra ändå. Idag gjorde ju inte något heller då jag skulle gå upp klockan nio ändå. Dessutom visade det sig att han höll på att bygga en liten skohylla till mig som jag kan i hörnet vid den stora sekretären i vardagsrummet, så det gjorde ju mig lite glad! Allt åt mina skor är bra. Sen lyckades jag, med Olofs hjälp, få igång LP-spelarn så nu har jag lyssnar lite på Nationalteaterns vinyl jag köpte på emmaus för ett tag sen och den är så bra. Musik, i alla fall lite äldre, gör sig så bra på det viset. Lite knastrande damm här och var är bara charmigt.

Om en timme bär det av till jobbet. Tiden är 12-18 idag så det är ganska soft. Hoppas bara vi fått in allt nu som vi inte har. Och lyckats fixa ismaskinen och milkshaken. Folk blir ganska chockade när vi säger att vi har slut på peppar. Jag förstår verkligen inte hur vi kan ha slut på allt möjligt eller varför allt bara går sönder?! Speciellt sådant som är viktigt nu när det är varmt ute. För att inte tala om hur varmt det är inne i resturangen! Gästerna blir galna, men vad ska vi göra?

Jaja, nog tjatat om jobbet. Jag försökte få mig att äta frukost, men det gick inte så bra. Jag fick i mig ett äpple i alla fall. Hoppas det inte blir varmare än 21 grader idag. Jag orkar verkligen inte mer sol och hetta. Klädvalen har börjat tyna bort då man lyckats svetta ner allt som är okej att ha på sig då det är så varmt.

Nu ska jag lyssna lite på Foo Fighters live och bli upprymd på alla sätt och vis och försöka leta fram något okej att ha på mig. Kanske hinner jag med en tidigare buss till stan så jag kan köpa Oscars present! Han fyller ju hela 15 år idag,om jag inte minns fel, så det måste ju firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback