Du skulle ha tagit det helt fel

Precis hemkommen från jobbet! Det var bra idag, fick stå lite i driven och så tog jag en kund i kassan helt själv! Haha, jag är så stolt över mig själv!

Tiden var 18-02 idag, men jag var ändå uppe vid 6 imorse för att åka och testa mig mot diverse könsjukdommar. Lena följde med, det var snällt. Jag får sån panikångest av bara tanken på sjukhus så det kändes så bra att hon var där, då var jag lite lugnare. <3 Träffade på världens bästa barnmorska, hon lyckades få mig så lugn att blodprovet gick jättebra. De flesta på sjukhus förstår sig inte riktigt på hur jag mår när jag ska ta blodprov. De tror att jag bara är lite nervös och orolig, eller det är det intrycket jag fått, men det handlar om riktig ordentlig ångest och panik. Den här barnmoskan visste dock sätt att lugna ner mig på, vi tog det i min takt, och det fanns inga tvång inblandade i bilden. Jag är så glad att jag kom till henne. Åh.

Imorgon ska jag hem till en Magnus och laga middag. Han köper indredienserna och jag lagar maten! Jag tyckte det var en bra deal, eftersom jag älskar att laga mat men inte har råd att köpa en massa fina saker. Har hittat jättebra recept på en lyxig ruccolasallad och en riktigt nice pastasås. Och till det blir det färsk bandpasta. Hoppas det blir lyckat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-20 @ 23:52:30
Postat av: Anonym

2008-07-20 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback