Heaven

Sov hos Alex inatt, det var mys. Jag behövde verkligen komma hemifrån och så hade vi inte setts på länge så det var perfekt!
Fast jag fick ju gå hem till honom alldeles ensam i mörkret och jag trodde jag skulle dö! Speciellt när en raggar-epa stannade 10 meter ifrån mig. Men det gick ju bra, förutom att de var ju inte hemma när jag kom så jag fick hitta en nyckel och släppa in mig själv, haha. Det var en skum känsla. Men hans familj är trevlig.
Och så åkte jag hem tidigt imorse för Alexraring skulle jobba. Jag tog bussen 9:30 från centralen och tänkte jaa... Snyggingen från Willys kanske ska åka med den här med, han brukar ju åka buss och Willys öppnar ju 10 så... Men sen skippade jag den tanken för den kändes ganska långsökt, men då, vid nästa hållplats, vem tror ni går på bussen?! Haha!
Han satte sig till och med brevid mig och vi snackade hela vägen till torget. Aoowgrrr. (Ja, nu blev jag 14 år och har åter ingen ingen kontroll över min kropp och mina känslor, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback