You don't get paid today

   Nu sitter jag här, två timmar tills bussen ska gå och har tråkigt. Tänkte åka och handla, men det känns lite onödigt. Så akut är det ju inte precis. Jag vill mest ha lite sojamjölk och juice, men det går ju ingen nöd på mig utan det.
   Ska jobba 17-00 i natt. Det är en person till som slutar 00, jag hoppas på att han kan köra mig hem. Annars kan säkert Martin den raringen göra det vid 03, men det vore ju nice att kunna komma hem innan det och slippa att sitta och uggla på jobbet i tre timmar. Jaja, jag får väl ta med mig en bok som vanligt ifall det inte går som jag önskar. Jobbar 16-01 imorgon och det hade varit härligt att kunna komma hem då och sova och hinna gå upp innan jobbet så jag slipper gå och lägga mig och sen gå upp igen och åka till jobbet direkt. Det är så trist det där.
    Sökte ett jobb idag med som fotograf. Det var lite extra bara, tänkte att det kunde vara en trevlig omväxling. Man blir lätt lite trött på hamburgare efter konstant jobbande i, ja, jag vet ju knappt inte vad det är för månad längre... Sen i juni i alla fall har jag jobbar nästan heltid. Det hade kanske gått an om man haft ett lite bättre schema med lite mer regelbundna tider varje vecka, men nu är det ju inte så. Det är fram och tillbaka var och varannan dag.
   Nej, om man skulle försöka att göra något vettigt nu innan jobbet. Kanske städa undan lite? Men jag har verkligen ingen lust till att göra något. Jag känner att jag borde äta något med. Dock är inte motivationen till att ställa sig att laga mat inte så stor heller. Jag har mat som jag lagade igår som jag ska med mig till jobbet sen så det är fixat. Får ta en clementin och gilla läget helt enkelt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback