Fidelity

7:18pm John tja
7:27pm Amanda hej
7:29pm Amanda hur är läget?
7:30pm John d e bra sj?
7:30pm Amanda jo bättre efter att ha haft sån feber att jag inte ens kunde resa mig ur sängen jag trodde jag skulle dö, hah fick be min mor komma hit med mat
7:31pm John haha, du fejkar bara du vill ha roomservice
7:31pm Amanda aja visst så är det jag älskar ju när min mamma är här och granskar lägenheten hon ska alltid se mitt rum och hennes kille ska pilla på allt han är som en liten 4åring
7:34pm John haha
7:34pm Amanda mannen är snart 50 vad är det för fel liksom... för övrigt är det något fel på de som bor här jag gick ut idag, skulle köpa cigg, hade inte duschat på 4 dar, drog på mig fulaste mössan och mjukisbyxor stod där och njöt av min cigg
7:36pm John brukar va d på folk som bor i förorten
7:36pm Amanda och självklart kommer ropar något heeey!
7:36pm John haha
7:36pm Amanda och jag bara... nej....
7:36pm John vem va d?
7:36pm Amanda så var det någon man,... runt 25-30 började snacka engelska sa att jag bar beautiful ville ha mitt nummer
7:36pm John hahahahahahaha
7:36pm Amanda och jag bara... nej nej nej nej nej.... seriöst! och han gav sig inte" sen började han köra med; so you dont like black men? ah! jag bara; i dont want your number!
7:37pm John någon sa en sån klockren sak igår. problemet med blattar e att när dom stöter på brudar så är det inte en komplimang utan dom tar bara vad dom får
7:37pm Amanda och han but how can i then reach you? ah ja, men va fan kan de inte ge sig någon gång
7:38pm John haha
7:38pm Amanda som i onsdags kväll, satt med feber på centralen och väntade på bussen då kommer man 40+ fram och frågar vart toaletten är på ganska dålig svenska och jag sa vart den var sen stod han kvar ville bjuda med mig hem
7:39pm John hahaha
7:39pm Amanda och jag bara; SKULLE INTE DU GÅ PÅ TOALETTEN? då bjöd han med mig in där ><
7:39pm John sämsta raggningsrepliken ever "ursäkta, vet du vart toalleten är`?"
7:39pm Amanda ja!
7:40pm John haha
7:40pm Amanda och trodde han verkligen att jag skulle gå med honom in där? han sa så att jag slapp betala men vem fan sa att jag var den som behövde pissa?
7:40pm John hahahahahahaha ofta
7:40pm Amanda helt puckade
7:40pm John han ville ha dig!
7:40pm Amanda ne han ville nog bara vara snäll? tror du inte? ah jävla gubbe och sen han här nu... ah! jag som äntligen blivit av med han som bodde här i området som stötte på mig på bussen... han har ju flyttat. så kommer den här snubben! fast han andra var ju ändå lite mer trevlig och försiktig. han här blev ju nästan upprörd.
7:42pm John haha varför händer sånt alltid dig?

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hahaha oj vad kul! Åldersdiskriminering och rasism har aldrig tidigare varit så uppenbart beskrivna. Jag skulle ju aldrig neka till ett erbjudande om att följa med en fyrtioåring in på toa. Men du är förhoppningsvis friskare än mig, trots den höga febern. Men ta åt dig av det goda i de onda situationerna! Kul med uppmärksamhet och beröm ju...

Postat av: Amanda

Haha, ja, varför händer det alltid dig egentligen?

2008-12-08 @ 21:58:25
URL: http://manduzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback