Vad händer, med min fender

Ibland undrar jag hur det vore att ha sex med någon som är minst dubbelt så gammal som mig själv.  Jag har en jättefin fantasi om hur allt skulle vara, men jag är tveksam att det skulle vara så i verkligheten. För att den fantasin skulle fungera måste man ha mycket gemensamt och förstå varandra väl. Jag tror inte en man i 40års åldern och jag skulle kunna ha det. Ska jag försöka vara på hans nivå kommer jag tillslut bara lura mig själv till att bli så vuxen så det bara blir fel, och skulle han försöka vara på min nivå skulle det vara bli otroligt löjligt. Sen är det ju kroppen med. Iofs så åldras ju alla olika. Jag var med en kille som var 30 och hans kropp var mer som en 20-25årings. Och sen en som var 29 och hans kropp var väl... Ja, den verkade äldre. Och det var väl inte direkt så upphetsande om jag får säga det själv. Nej, ligga med så mycket äldre män lägger jag nog åt sidan för tillfället... Haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har lite märkliga tankar ibland ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback