Hello, I've waited here for you

Okej. Nu är jag helt säker, jag avskyr Tuve. Det är inte konstigt att så många som fastnat här tar livet av sig. Jag skulle aldrig vilja flytta tillbaka hit. Jag tror jag skulle må lika dåligt då igen. Fast, känslan som jag får av Tuve kanske påverkas av det liv jag levt här? Jag vet inte. Fast jag tror inte det. Jag tror det är hela stämningen som gör det. Ingen verkar direkt leva för något. Det är hemskt.
Jaja, nu orkar jag inte åka tillbaka hem förrens på söndag ändå, och jag ska ju ändå jobba i helgen så.

Nu ska jag göra mig massa koppar kaffe och titta på tv. Mamma har lite fler kanaler än vad vi har hemma så något vettigt borde väl gå att hitta. Fast mitt favoritpogram - Våra bästa år - går ju nu, haha. Men oh, kom precis på att de har en massa filmer jag nog inte sett! Det kan ju bli dagens utmaning, kolla på en hel film! Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback