Fly away, fly away to what you wanna make

Jag har en känlsa av att det kommer bli en ångetfylld natt.

Imorgon drar jag äntligen iväg till Norrköping! Jag vet inte hur länge jag blir borta riktigt. Jag hade väl tänkt mig något runt en vecka, men det beror på; hur mycket jag längtar hem och hur länge Amanda och Björn står ut med mig, haha.

För att litet tag sen var det enda jag kunde tänka på att få resa bort. Nu har det dock kommit upp något som gör att den liten del av mig vill stanna. Fast att åka bort nu är nog ändå bra. Då får jag en chans att tänka lite och samla mig. Men det känns inte riktigt som att jag behöver det där, tänka och samla. Jag känner mig relativt stabil. För ovanlighetens skull.

Kommentarer
Postat av: amanda

okejs

Postat av: Amanda

Vad är dom som hänt?



Klart vi står ut med dig!

Frågan är om du står ut i röran som har blivit i och med packningen, haha :)

2008-08-13 @ 10:37:50
URL: http://manduzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback