So, how's it gonna be?

Idag har jag varit produktiv! Gjort 5 uppgifter jag hade, varav 4 var försenade. Men det var så att jag fick en Igvarning i det ämnet så jag kände att nej nu fan får jag ta mig i kragen och se till att få det gjort och det fick jag!
Jag blev nog klar för en timme sedan, mycket nice av mig tycker jag!
Hoppas det hjälper mot den där Igvarningen bara...

Mitt i allt tillverkade jag även ett mycket vackert servettställ av ståltråd, haha. Jag blev frustrerad på att jag inte hittade något i butiken och att jag älskar att ha servetter på bordet, men olof hade inte det så jag kände att jag var tvungen att fixa. Jag ville dessutom inte ha något sånt där shabbigt i papp, så jag var kreativ och böjde till ett.

Nu känner jag att jag snart ska sova. Jag har verkligen förtjänat det idag. Gjort massa läxor, ett servettställ, sökt ett jobb och gått hem från hjällbo!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad duktig och kreativ du har varit :)

Vad har du sökt för jobb?

Och ja, just det. Jag känner en som jag tror i Hjällbo. Bara så du vet :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback