Lay down beside me

Jag hittade inga solrosor i blomsterbutiken här nere. De kanske inte säljs just nu? Jaja, synd var det i alla fall.

Idag har det inte varit någon vidare bra dag. Men jag kom till skolan och stannade där i alla fall, det kändes bra gjort sen när vi slutade.

Jag längtar bara till lönen nu! Fast jag har massa måste-saker som jag behöver köpa. Lite scoutgrejer och så. Men det ska la gå bra... Hoppas pappa bidrar lite så jag kan få ett ordentligt regnställ. Det skulle behövas, men jag vill ju inte lägga alla mina pengar på det. Regnställ kan vara dyrare än man tror.

Och jaa... Glömde ju att låna ett stativ med. Attans.

Kommentarer
Postat av: tjäder

du är ett riktigt regnställ raring<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback