And then that time you shook my hand it felt so nice

Klockan är mycket och jag känner på mig att det inte kommer bli så mycket sömn inatt, men det gör inget. Jag är glad. Eller jag vet inte om jag ska uttrycka mig så, men någonstans där är jag i alla fall.

Lånade en jättebra bok på biblioteket idag, av Platon. Handlar delvis om hans tankar om kärleken. Min filosofilärare rekomenderade den, att jag borde läsa det för mitt projektarbete om kärlek. Och ja, jag har redan förändrat min syn på det hela lite. Det är spännande. Spännade att se vad allt det här kommer att resultera i.

Jag ska nog köpa en solros imorgon. Det betyder lite mer för mig än vad man kan tro, men jag orkar inte berätta hela den historien just nu. Jag bara saknar dig lite extra, Gunnar.

Ska nog låna ett stativ i skolan imorgon... Har lite idéer jag vill testa.

image6

Jag älskar promenader i regnet.
Nattinatt på er.

Kommentarer
Postat av: sofie:)

mycket fin bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback