Hotel song

Ja, vettig dag idag. En samhällslektion där vi såg film där man inte förstod hälften av vad de sa, sen var det foto och det enda jag behövde göra var att boka en tid i studion men såklart var ju våran fotolärare och åt räkmacka på någon jävla konferans så det gick inte. Åkte hem för att äta, sedan åkte jag till vårat personalmöte med McDonald's på Scandic Hotell, det tog 40 minuter att åka dit och mötet varade i 20. Vi ska byta ägare och vi skulle få infromation om detta och få tillfälle att ställa frågor. Ja, det enda de sa var att; det här kommer inte att förändra något alls, allt kommer vara som vanligt; frågor? Liksom, värt att kalla till möte för bara det? Vi fick ju träffa nya ägarna med... Men liksom... Ja...
Sen var det 25 minuter tills bussen gick, jag väntade fem och kände sen att fan det är ju inte värt det så jag började gå. Då mötte jag John från jobbet så vi gick till Brunnsbo och snackade lite och tog bussen därifrån någonstans och ja, nu är jag hemma. Härligt att ha någon att gå och snacka med, annars hade det varit ganska segt. Och han är ju ganska trevlig den där John, den lille läderbögen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback