Supernaturally

image3


Ja! Jag lyckades igår! Jag lyckades somna! Och så vaknade jag idag kl 10! Jag är så lycklig! Haha. Men det känns skönt att äntligen igen få gå upp ganska normal tid och känna sig lagom trött.

En annan fin överraskning när jag kom upp var ett brev som låg på köksbordet. Det var från David! Som jag har längtat och väntat på det där brevet. Jag blev så lycklig att jag inte visste vad. David är en vän jag träffade på ett scoutläger för två år sen. Han är från england och han skriver underbart söta brev, haha. Nog för att det kan vara lite svårt att tyda hans luddiga handstil ibland. Det här var hans andra brev till mig och den här gången hade han skrivit 3 A4, varav två var med fram och baksida. Ja, det är brevet på bilden, så som ni ser är det ganska mycket text. Han bor i sina föräldras gamla hus över sommaren som ska säljas så det finns inget internet eller telefon eller något så han har bara sina brev.

Oh, en annan bra sak, på måndag kommer Amanda till Göteborg igen äntligen! Hon ska sova här med och jag ska vara med henne, hennes pojkvän och hans pappa och syster hela måndag och tisdag verkar det som. Det ska bli så kul att träffa henne igen! Det är alldeles förlänge sedan sist.

Kommentarer
Postat av: m

va kul, ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback