Everything is falling, dear

Idag känner jag mig lite off. lite pissed off med kanske. Dagen började ändå bra, var uppe lite tidigare än vanligt, dvs. vid halv 10. Sen har jag varit och shoppat med min vän Amanda och hennes pojkvän Björn, båda från Söderköping. De har varit här på ett litet besök på två dar. Sen åkte de hem runt 15 och då ringde jag två andra vänner och frågade om de ville komma in och dricka kaffe, och de ville de allt. Men sen bara blev jag på något himla humör, jag vet inte vad. Deppig och jävligt förbannad kan man säga. Kände mest för att gå runt och skrika "Jävla hora" åt allt och alla. Som tur är brukar jag inte använda mig av ordet hora så ofta så det tog emot lite att säga det. Men jag tänkte det.

För att komma till något trevligare så är det inte så långt kvar till Sundsvall nu. Och jag har köpt mig en bok som underhållning på tåget (hoppas bara jag inte blir åksjuk av att läsa och spyr). Boken heter Fågelbovägen 32 och är av Sara Kadefors. Det var hon som skrev Sandor slash Ida och den var förjävla bra så jag hoppas på samma sak med den här boken.
Det är så roligt med Sundsvalls turistinfosida. Jag klickade på "Se och göra i Sundsvall" för att se om jag kunde få lite tips på saker jag borde gå och titta på när jag är där uppe. Men det kom aldrig upp något! Haha.
Ja, vi får la se när jag kommer dit. Spännande ska det bli i alla fall.

Nu ska jag nog ta mig något att äta, försöka att inte börja bråka med min mor (lätt hänt när jag är jävligt grinig och hon inte förstår att hon borde lämnna mig ifred, trots att jag säger det till henne!) och äta något tror jag.

Synd att Amanda inte kunde stanna mer, och Björn med. Fast jag känner mig ganska slut nu iofs. Och mamma åker iväg två veckor till Småland på fredag. Det ska bli så skönt med lite ensamhet. Äntligen få andas ut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vill komma ner till dig snart igen. jag saknar dig redan. åååh :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback