Dygnet runt

Jobbat två nätter i rad nu, 18-03. Igår var värsta gången för jag håller på att bli sjuk och jag mådde så himla dåligt. Jag trodde nästan att jag skulle svimma. Men gå hem fick jag inte, men jag fick en alvedon. Jag är lite sliten nu.

Varit på metalspelning har jag med. Såg ut som ett pop-offer som vanligt, haha. Det värsta var väl att jag försökte verkligen klä mig lite coolt, men jag misslyckades ganska stor som sagt. Men det var kul.

Holm, jag saknar honom. Eller inte saknar direkt, men ja, han förstår. Jag hoppas inte det dröjer allt för länge innan vi ses igen. Han är verkligen speciell. Jag älskar honom. Det känns så bra, så bra att älska någon. Och att bli älskad tillbaka.

Amanda och Björn är här och hälsar på. Vi tog en promenad i skogen, och jag har som vanligt bästa skogsklädseln; strumpbyxor och klänning. Och jag ska vara scout, haha.
Jag insåg också jag jag måste verkligen borsta ut och färga om mitt hår ganska snart... Jag ser ganska sliten ut, men det tycker jag att jag har rätt att göra efter två nätter på McJobb.

image4

Kommentarer
Postat av: Amanda

det är en jävla snygg bild jag tagit på dig :p
kan du inte skicka några av dom bilderna som jag till på dig till mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback