Stranger things has happend

Åh. Jag är så psykiskt instabil nu så jag vet inte vad... Men det kommer ju lite bra ändå, för då har jag en bra anledning att inte kunna inleda ett förhållande med någon. Delvis har jag inte lust med det för jag känner med så fångad och ja, mår jag såhär så borde jag verkligen inte ha ett förhållande. Då blir jag för beroende av den personen, och det har jag redan testat att vara och det fungerade inget bra.
Jag måste verkligen ta mig igenom det här själv känner jag. Och ja, det är klart jag hoppas att det blir bättre snart. vill ju inte vara singel för evigt.

Och för alla er som har GP hemma så ska ett porträttfoto jag tagit publiceras imorgon på debattsidorna! Check it out vetja! ;)

Kommentarer
Postat av: tjäder

fan att jag missade debattporträttet då! ;(
men hoppas du mår bättre raro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback