We're distracted by the hard times, and the troubles that we make, let us throw them in the ocean, let it wash our cares away

Jag har precis varit ute på cyckeltur i ösregn med Paolo Nutini i mina öron och världens största leende på mina läppar.
Det var Holm som fick mig att uppskatta sommerregnet igen. Träffade honom en liten stund igår. Vi gick och satte oss på den där piren vid hamnen. Jag togimage5 lite kort. Testade lite till min idé till mitt projektarbete. Vi får se om det blir något av det, men det känns ju bra att ha börjat med något i alla fall.

Mindre än en vecka kvar till Sundsvall. Det ska bli lite skönt att komma bort från allt en liten stund. Jag har inte en aning riktigt vad jag ska göra i Sundsvall bara. men det fixar la sig. Ska bara bli härligt att fara iväg. Iväg till ett ställe som man inte känner till eller knappt känner en själ.
Sen nästa år blir det förhoppningsvis England, träffa David igen. Jag hoppas verkligen att jag tar tag i det och åker iväg på riktigt. Det skulle vara så spännande. Och så är det ju planer på att flytta då med. Jag hoppas att jag får ha kvar mitt jobb på McDonalds, eller att jag hittar något nytt så att jag har råd att flytta hemifrån. Sen får vi se om det blir skola eller om det bara blir jobb. Jag har inte bestämt mig riktigt ännu för hur jag vill göra, men jag tänker inte stressa med det heller. Man får ta det lite som det kommer och se vad jag känner nästa vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback