Jenny don't be hasty

Han förstör lite, men jag är glad ändå. Jag ska inte fastna i något. Inte än, inte än.

Stina, the sweet little kitten, sov inne hos mig inatt. Hon stod och jamade utan för min dörr mitt i natten så jag tänkte äh va fan och släppte in henne. Det var mysigt. De kom hem från Småland igår, och hon har blivit en liten tjockis! Haha. Min mor ignorerar mest det hela, men jag och Peter var båda överrens om hur läget var. Hon har säkert gått och tiggt korv hos alla tyskar som bor runt om kring Peters hus där nere.

Ah, i eftermiddag ska jag möta Kigge och så ska vi hämta lite foton som han har framkallat och sen ska vi hem till honom och se på film. Ska bli trevligt värre.

Och Patrik-raring ringe förut vid halv 11 men jag svarade inte! Jag halvsov ju så jag bara orkade inte! Han som är så trevlig och ringer på rasten och allt, så lite dålig känner jag mig allt, men men. Jag var förjävla seg.

Nu borde jag hitta något jag kan ha på mig. Mamma är nere och handlar och jag ska snart hjälpa henne upp med alla varor och så. Hon var lite missnöjd över att jag inte följde med ner, fast det sa hon inte, men det märkte man på henne när hon spelade gnällig och besvärad av att det "var så mycket att bära". Men hon har ju en Dra-mat-en så jag förstår inte vad hon gnäller över? Jaja. Hon ville nog bara vara grinig idag, det märkte jag när jag gick upp.
Härligt att ha en mor som beter sig som en tonåring ibland. Man vet aldrig hur hennes humör är från minut till minut.

Men! Jag är glad. Idag med.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vem förstör lite?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback