I'm worried that you might be lost

Idag är en skitdag. Jag mår inget bra och har mestadels bara legat i sängen hela dagen. Förutm då när jag var nere och köpte godis. Vettigt. Inte så jätte. Men ändå.
Jag har ju inte tid med detta nu! Så jag ska gaska upp mig lite, hälla i mig massa te och mysa under en filt. Eller först så ska jag lägga all tvätt i tvättkorgen, men sen så! Jag kan verkligen inte bara ligga och slappna av längre.

Jag har haft flera drömmar nu där jag gråter. Verkligen gråter floder. Och det är ånger och stress i dem. Allt det där som jag inte har kännt så mycket av på ett bra tag nu. Är det mitt undermedveta eller något som försöker säga mig något? Eller får jag utlopp för allt i drömmarna? Saknar jag något? Eller oroar jag mig? Ah, jag blir lite galen på det. Vi läste om drömmar i Psykologi A i 2an så jag vet att det finns en hel del olika teorier. Fast jag är inte sådär jätteintresserad av att analysera drömmar. Eller, det kan vara väldigt intressant, men jag tycker faktiskt det är lite läskigt. Man ska nog inte vara och rota runt i dem förmycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback