och ramlösa blir till vin

nu har det varit helg och johan har varit här. vi har hunnit med så jävla mycket den här helgen.
först fest hemma hos sandra i fredags, hon fyllde år. så jävla kul jag hade. hoppas johan hade det med, men det tror jag. det verkade så. åh.
sen i lördags kom elise hit och klippte mitt hår, så nu är det kort igen. så nice. och på kvällen gick vi på metlakvällen på meeths. det kunde väl varit bättre. det var ett band som var bra, sen var det mest bara olidligt. efter det (efter lite övertalning på mig för jag hade inte så lust) så åkte vi hem till elina, en vän till johanna i min klass, och nicklas och terese tror jag. ellerså var det hennes? hur som helst så var alla de där. det var mys.
idag höll vi på att missa tåget som johan skulle med och jag var så stressad. johan var lugn och jag var stressad, det borde varit lite tvärt om? ^^

nu vet jag inte, jag vill mysa och ha någon som klappar på mitt huvud och säger att allt är okej och att det är lugnt. att det inte är någon fara. det är så lugnande och jag behöver det.
denna jävla oro för allt. men vi får se sen när jag ska till läkaren på ung. motagningen. om hon tycker jag behöver tabletter eller inte. jag har ju försökt nu att prata bort allt, men det verkar inte hjälpa. inte det som sitter djupast. jag är ju inte SÅ orolig ute länge och så, men annars. för massaonödiga saker säkert. och det tar juså mycket kraft och så mycket tid. jag orkar inte. och min metod att bli av med allt hitills har ju inte fungerat så bra.
men vi får se hur det blir.


nu ska jag lyssna på musik och fundera. och sova kanske vore käckt? ja, sen.

-

lite bra musik, för den intresserade:
http://www.labrador.se/mp3/airliner-everything_thats_you.mp3
http://www.labrador.se/mp3/club8-rain.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback