619 kilometer

nu är det natt och min symaskin krånglar. det är då helvete att symaskinen ska krångla just när man blev kreativ som få. åååh. får prata med pappa om den för den har hållt på så här ett bra tag nu. kan ju vara jag som gör något fel. han kan den bättre än mig.
hoppas det går att fixa bara, om man får lämna in den på lagning. tycker om den så mycket. nog för att det skulle vara gött med en ny så vill jag har kvar den här gamla.. den har lite karaktär? haha, men ja, nåt sånt.

jag har sån tur som är ledig idag, måndag. då kan jag städa innan mamma kommer hem och så. och sova länge.

nu längtar jag bara till fredag (jag hade nog längtat lite extra om inte min symaskin vart knasig, men men)
<3

-

jag kan fortfarande
nästan
om jag anstränger mig
känna din hand i mitt hår
känna din hand mot min hud
känna dina läppar mjukt mot min panna

jag kan fortfarande
nästan
om jag anstränger mig
höra din röst
höra dina ord
höra ditt skratt

och jag har fortfarande
nästan
om jag anstränger mig
kvar den där fina känsla du gav mig
just då
som ingen gett mig förut


okej. den blev lite smörig kanske. men... jag ville bara skriva något, något fint.

Kommentarer
Postat av: Mhawgnhush

weey vet ej direkt vad man ska skriva jag har aldrig bloggat förut är det kul?

2006-01-17 @ 01:59:26
Postat av: anders

vart är det 619km?

2006-01-19 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback